Stappenplan om een kaart te bestellen bij JilleJille.nl.

Bij JilleJille maak je je kaartje nu zelf! Je kunt zelf de teksten veranderen. Maar je kunt nog veel meer: iconen verplaatsen, andere achtergrond, foto erbij: het is allemaal mogelijk.

Je kunt het kaartje van jouw keuze geheel naar eigen smaak vormgeven. We beschrijven hier de stappen om je eigen kaart te maken en bestellen.

1. Kies een kaart

  • Het beginpunt is meestal het kiezen van een kaartje dat het meest aan je wensen voldoet. Blader rustig door alle kaartjes heen en maak je keuze. Door op een kaart te klikken krijg je de voor- binnen- en achterkant van de kaart te zien. Keuze gemaakt: druk dan op de knop: Maak deze kaart. Hierdoor wordt de ontwerptool gestart en jouw geselecteerde kaart geladen.

2. Aanpassen kaart

  • Binnen de ontwerptool kun je vervolgens je kaart gaan aanpassen: teksten veranderen, een ander lettertype kiezen, illustraties verplaatsen of een andere illustratie toevoegen, achtergrond kiezen, foto toevoegen, etc. Door op de elementen te klikken kun je ze veranderen. Tevreden? Druk dan 'ontwerp opslaan' om je ontwerp op te slaan in je eigen account.

3. Een account aanmaken

  • Je ontwerp opslaan (en later ook je bestelling plaatsen) kan alleen als je een account aanmaakt. Mocht je dat nog niet gedaan hebben dan is dit een goed moment. Je wordt automatisch naar een inlogscherm geleid. Nog geen account? Dan kan je die ook vanuit dat scherm aanmaken.
  • Je ontwerp is nu opgeslagen onder jouw account. Je kunt het ten alle tijde weer oproepen om later verder aan te werken.

4. Een drukproef aanvragen

  • Natuurlijk wil je nu weten hoe het kaartje er uiteindelijk uit gaan zien. Dat kan prima door geheel vrijblijvend een drukproef te bestellen, een proefkaartje kost €1,00 met foliedruk €2,50. Open je kaart en druk op de knop bestellen. Je komt nu in het bestelmenu terecht. Selecteer de optie 'proefdruk bestellen' (één kaart) en druk op de knop verder. Dit brengt je in de factuurpagina. Controleer de inhoud en druk vervolgens op de knop bestellen. Dit voert je door de uiteindelijke bestelling van je proefdruk. Na afronden van de bestelling wordt je proefdruk gedrukt en naar je toe gestuurd.

5. De verzending

  • Als je proefdrukken op werkdagen voor 18.00 uur besteld, worden de kaartjes de volgende dag geleverd.
  • Indien je bestelling kaartjes voor 18.00 uur is besteld, wordt deze 's middags gedrukt en in de regel de volgende werkdag met pakketpost door PostNL geleverd. Wij drukken ook op zondag en levering is dan dus op maandag. (Eventuele vertragingen van de bezorgdiensten hebben wij uiteraard niet in de hand, wij kunnen hiervoor ook niet verantwoordelijk worden gehouden) Meer informatie over het verzenden in binnen- en buitenland vinden jullie onder 'meer weten'
  • Kaarten met foliedruk, hebben een langere levertijd: kaarten met foliedruk vóór 18:00 uur besteld worden de volgende werkdag gedrukt en verzonden. 

6. Het bestellen

  • De definitieve gegevens moeten worden ingevuld in je kaart. Alle gegevens bij de hand? Datum, tijd, gewicht, lengte, andere teksten etc.
  • Log in op je account op JilleJille en open je ontwerp opnieuw. Vul de definitieve gegevens in je kaart en sla hem weer op. Tip: laat iemand anders de kaart controleren. Soms zie je eventuele fouten zelf niet zo snel. Je kaart is nu klaar om je bestelling te plaatsen.
  • Ga opnieuw naar de bestel pagina en kies nu je kaarten al of niet met enveloppen. Op de factuurpagina kun je vervolgens het aantal kaarten aangeven dat je wilt ontvangen. De betaling vindt plaats op zelfde manier als bij een proefdrukje en kan voor Nederland met IDEAL en voor België met Mister Cash. Meer info hierover onder prijzen 'Betaling'.
  • Misschien heb je nog interesse in een passend schilderijtje? Stuur dan een mailtje naar info@jilleJille.nl, je ontvangt altijd eerst een proefje via mail voordat we gaan drukken.

7. Controle kaartjes na ontvangst

  • Onze kwaliteit en service staat bij JilleJille voorop! Heb je de geboortekaartjes ontvangen en ben je onverhoopt niet tevreden over de kwaliteit, neem dan voordat je de kaartjes verstuurd nog contact met ons op. We bekijken dan hoe we tot een oplossing kunnen komen. Als jullie de kaartjes echter al verstuurd hebben, dan kunnen we je klacht niet meer in behandeling nemen.

Kortom:
1) kies een leuk kaartje uit onze collecties
2) maak een account aan
3) pas de teksten en het kaartje aan
4) Bestel een proefkaartje van je ontwerp
5) De definitieve gegevens kun je nog aanpassen en bestel je dan de kaartjes
6) Kaarten voor 18.00 uur besteld? De volgende werkdag al in huis

Let op:

Wil je het arabische lettertype gebruiken voor jouw kaartje, dat kan natuurlijk.

Schrijf jouw tekst eerst op een arabisch toetsenbord en kopiëer deze tekst op de kaart in onze site. Controleer de tekst zorgvuldig of laat dat iemand doen die de taal kent. Wij beheersen geen arabisch dus kunnen de tekst ook niet op juistheid controleren!

Uiteraard geldt dit ook voor andere niet-Nederlandse talen.

 

Heb je vragen;

Vragen kun je stellen aan onze klantenservice, deze is op werkdagen bereikbaar van 8:30 uur tot 21:00 uur via telefoonnummer (085) 743 07 67
Bij spoedvragen over het ontwerp bel Jille van de Pas: Tel: 06-81883871