JilleJille > Bezorging-verzenden

Bezorging en verzending van de bestelling kaarten.

Verzending

Hoe weet ik of mijn bestelling door jullie ontvangen is?

Als je besteld hebt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Heb je op werkdagen voor 18.00 uur besteld dan worden de kaartjes allemaal nog dezelfde middag gedrukt en naar jullie toegezonden. Op de dag van de levering moet er wel iemand thuis zijn om de kaartjes in ontvangst te nemen. Lukt dat niet dan kun je natuurlijk ook een ander afleveradres opgeven. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op Tel: (085) 743 07 67 of e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

De proefdrukken en kaarten minder dan 20 stuks van JilleJille worden bezorgd door PostNL. De proefdrukken passen door de brievenbus, normaal gesproken wordt op de eerstvolgende werkdag je bestelling bezorgd. Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen. Alle proefdrukken die voor 15.00 uur besteld worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.
LET OP: vanaf 6 januari 2014 wordt brievenbuspost niet meer op maandag bezorgd door PostNL. Proefdrukjes die op vrijdag voor 15.00 uur besteld zijn worden normaliter op zaterdag geleverd, anders pas op dinsdag.

Als je je kaartjes (vanaf 20 stuks) op werkdagen voor 18.00 uur besteld, worden deze 's middags gedrukt en in de regel de volgende werkdag met pakketpost door PostNL geleverd.  Normaal gesproken wordt op de eerstvolgende werkdag jouw bestelling bezorgd. Bestellingen die op vrijdag voor 18.00 uur besteld zijn worden op zaterdag bezorgd. Voor pakketbestellingen die in het weekend geplaatst worden geldt: voor zondag 18.00 uur besteld, wordt op maandag geleverd. Van pakketbestellingen krijg je, mits op een werkdag geplaatst, dezelfde avond rond 23.00 uur een track & trace code toegestuurd. Voor bestellingen van minder dan 20 enveloppen of kaartjes kunnen de levertijden afwijken. Hieronder lees je daar meer over.

Bestel je een proefdrukje of kaartjes (minder dan 20 stuks) in het weekend dan zullen deze op maandag gedrukt worden en in de regel dinsdag geleverd. Als de kaarten na twee werkdagen nog niet bezorgd zijn, neem dan contact op met onze klantenservice op Tel:(085) 743 07 67 . Wij zoeken dan zo snel mogelijk uit wat de oorzaak hiervan is. Wij drukken niet op nationale feestdagen zoals Pasen en Kerstmis.

De leveringsduur binnen en buiten Europa verschilt per land en kun je op de site van PostNL zelf terug vinden. Eventuele vertragingen van de bezorgdiensten hebben wij uiteraard niet in de hand, wij kunnen hiervoor dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden.

Wat zijn de verzendkosten?

Bezorging in Nederland en België is GRATIS! Bekijk de overige prijzen op onze prijzenpagina.

Klachten over bezorging

Heb je een vraag over je pakket met kaartjes omdat ze er nog niet zijn? Bel ons dan op (085) 743 07 67 of neem contact met ons op via mail
Een klacht over de bezorging van je proefdrukbestelling kun je altijd bij PostNL deponeren. Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging

Ben je niet tevreden, bekijk dan de service-informatie over onze garantie.


Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: