JilleJille > FAQ | Veel gestelde vragen | Frequently Asked Questions

Meest voorkomende vragen | Frequently Asked Questions

* Corona update

Ontwerpen van jouw eigen kaartje

* Hoe weet ik hoe de kleuren gaan worden?

* Ik kan de tekst niet aanpassen, wat moet ik doen?

* Ik kan een afbeelding niet aanpassen.

* Kan ik een eigen afbeelding/foto gebruiken?

* Kan er een afdruk van handje en/of voetje in een rouwkaartje worden verwerkt?

* Ik wil andere lettertypes gebruiken kan dat?

* Ik wil een ander formaat, bv. liggend, staand, enkel of dubbel

* Hoe lang blijft mijn kaart bewaard in mijn account?

* Informatie voor onze klanten uit België

Prijzen

* Wat kost een proefdrukje?

* Wat kosten mijn kaartjes?

* Prijzen van de goudfolie, zilverfolie en koperfolie kaarten

* Wat zijn de verzendkosten?

* Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?

 

Bestellen

* Moet ik bellen of mailen voor het invoeren van de definitieve geboortegegevens op kaart?

* Hoe weet ik dat mijn bestelling goed bij jullie is aangekomen?

* Kan ik verschillende kaarten bestellen in één bestelling?

* Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?

* Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil nog iets veranderen aan de bestelling, kan dat?

* Ik heb geen account aangemaakt en mijn proefdrukje niet opgeslagen. Kan ik mijn kaarten toch bestellen?

 

Enveloppen

* Kan ik de enveloppen al tevoren bestellen?

* Welke enveloppen zitten er bij de kaarten?

 

Verzending en levering van kaarten

* Kunnen mijn kaartjes direct door JilleJille worden verzonden?

* Kan ik een deel naar mijn eigen adres versturen en de rest van de bestelling direct laten verzenden?

* Wanneer worden mijn kaarten bezorgd?

* Verzendinformatie voor onze Belgische klanten.

* Ik was niet thuis voor de levering, wat gebeurd er met mijn pakketje?

* Kan ik mijn bestelling retourneren?

* Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd, wat nu?

 

Overige vragen

* Kan ik een modelkaartje aanvragen?

* Heb ik een account nodig om kaartjes te sturen?

* Een account aanmaken, hoe doe je dat?

* Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

* Wanneer bestel je het geboortekaartje?

* Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

* Lettertypes | Fonts

* Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

* Het JilleJille logo

* Ik wil liever geen logo op de kaart, kan deze verwijderd worden?

* Digitale versie van mijn kaarten / pdf

* Kan ik de kaartjes alleen digitaal krijgen?

 

Geboorteschilderijtje | Sluitzegels | Doopsuiker

* Kan ik een geboorteschilderijtje bestellen van het kaartje?

* Kan ik vooraf de sluitzegels bestellen?

* Hoe groot zijn de sluitzegels en stickers voor de doopsuiker?

* Kan ik ook gepersonaliseerde sluitzegels bestellen?

 

Betalen

* Is de betalingsprocedure van JilleJille wel veilig?

*  Aan wie betalen we uiteindelijk?

* Zijn er extra kosten bij de betaalmethode Ideal?

 

* Corona update 

We geven jullie hier regelmatig een update over onze webshop tijdens de Corona epidemie.

Corona update

Wij kunnen onze kaartjes nog steeds leveren!

* De drukkerij van JilleJille is gewoon open, natuurlijk zorgen we wel voor een veilige & hygiënische werkomgeving voor al onze medewerkers als opgesteld door het RIVM.

* Bij de PostNL en DHL gaan momenteel alle werkzaamheden gewoon door, er zijn momenteel wel veel meer online bestellingen en minder werknemers waardoor ze onder hoge druk staan. De bestellingen van onze kaartjes kunnen daarom iets vertraagd zijn we hopen op jullie begrip. Met de Track & Trace-code die je ontvangt, kun je jouw bestelling volgen. Meer informatie van PostNL:  https://www.postnl.nl/klantenservice/coronavirus

* De kans dat het Coronavirus op een poststuk zit is erg klein, maar niet helemaal uitgesloten. Daarnaast is de kans dat het virus dan nog steeds besmettelijk is ook heel erg klein, volgens het RIVM. Wil je ondanks dat de klans nihiel is geen enkel risico lopen, laat je postpakketje 24 uur liggen voordat je het open maakt of was je handen meteen na het aanraken.

  * De zondagsproductie is tijdelijk gestopt. Bestellingen die op vrijdag na 18.00 uur bij ons binnen zijn gekomen zullen dus op maandag gedrukt en verzonden worden.

Dit is een preventieve maatregel die we nemen voor de gezondheid van onze medewerkers. Natuurlijk begrijpen wij dat dit best heel vervelend is, maar we vinden het erg belangrijk dat onze medewerkers in de drukkerij zo veilig mogelijk hun werk kunnen doen. We vragen daarom jullie begrip hiervoor, we’re all in this together...

Heb je toch nog vragen, neem dan gerust contact met ons op, onze klantenservice is van 09.00 uur tot 21.00 uur te bereiken via (085) 743 07 67 en je kunt ons ook altijd een berichtje sturen via contact.
Verder willen wij jullie en jullie dierbaren veel liefde en gezondheid toe wensen in deze moeilijke periode.

Laatst bijgewerkt op 20 augustus 11.30 uur.

Het ontwerpen van je kaartje

* Hoe weet ik hoe de kleuren gaan worden?

De kleuren van je beeldscherm geven een indicatie van de kleur van het definitieve gedrukte kaartje. Ook de keuze van het papiersoort heeft invloed op de uiteindelijke kleuren. Om zeker te zijn van de kleuren van jouw gekozen kaartje, raden wij aan om een proefdrukje te bestellen. Je krijgt dan een echt kaartje thuisgestuurd, precies zoals het kaartje eruit kom te zien als je het straks gaat bestellen. Bij deze proefdruk krijg je de staaltjes meegestuurd van onze papiersoorten en alle kleurenstalen van onze enveloppen.

* Ik kan de tekst niet aanpassen, wat moet ik doen?

Er staat dan waarschijnlijk een extra, 'tweede' tekstkader over de tekst heen. Een leeg tekstkader is te herken je aan het omlijnde vak wat zichtbaar is in jouw kaartje. Als je op dit tekstvak klikt en je ziet in het rechter bewerk vlak met de naam “tekst toevoegen” geen tekst dan is dit een extra tekstkader. Een leeg tekstkader kun je verwijderen door rechts in het lege vlak op het kruisje te klikken.

* Ik kan een afbeelding niet aanpassen.

Het ontwerp dat je hebt gekozen bevat soms vaste elementen met eigen kleuren. Deze horen bij het ontwerp en kunnen niet altijd door jullie zelf worden aangepast. Heb je een wens laat het ons weten, dan gaan we het ontwerp of de afbeelding natuurlijk voor jullie aanpassen.

* Kan ik een eigen afbeelding/foto gebruiken?

Ja, hoor, dat kan!  Zorg dat de foto helder is en in een hoge kwaliteit wordt aangeleverd, 300 dpi voor het mooiste resultaat. De foto kun je uiteraard in zwart/wit of in kleur plaatsen wat jullie graag willen. Je kunt eigen afbeeldingen uploaden bij ‘afbeeldingen en versieringen’ als je je kaartje geopend hebt. Heb je een bepaalde afbeelding ergens 'gevonden', let er dan wel op dat je de afbeelding ook mag gebruiken. JilleJille.nl is niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen de rechten van bezitten. Dat risico is dan echt voor jullie zelf. De afbeeldingen in onze beeldbank kun je natuurlijk allemaal zonder problemen gebruiken.

* Kan er een afdruk van handje en/of voetje in een rouwkaartje worden verwerkt?

Ja, hoor, dat kan! Kijk maar eens bij 'kaartjes afdruk/foto', hier zie je een aantal voorbeelden van rouwkaartjes waarin een afdrukje van handjes en/of voetjes verwerkt werd. Met behulp van de editor kun je uiteraard je eigen afdruk plaatsen. Zorg dat de afdruk helder is en in een hoge kwaliteit wordt aangeleverd, 300 dpi voor het mooiste resultaat. De afdruk kun je uiteraard in zwart/wit of in kleur plaatsen wat jullie graag willen. Als jullie de kleur van de afdrukjes willen veranderen zodat het beter in het kaartje past kunnen we jullie daar natuurlijk wel bij helpen. Neem dan even contact met ons op.

* Ik wil andere lettertypes gebruiken kan dat?

We hebben een ruime keuze in lettertypes op onze site waaruit je je keuze kunt maken. Andere lettertypes die niet in onze applicatie staan, kun je helaas ook niet gebruiken.

* Ik wil een ander formaat, bv. liggend, staand, enkel of dubbel

Dit kunnen wij voor je aanpassen, graag horen we dan van jullie om welk ontwerp het gaat en zullen dit vervolgens in jullie eigen collectie/account opslaan en bevestigen per mail. Neem hiervoor even contact met ons op

* Hoe lang blijft mijn kaart bewaard in mijn account?

Alle kaartjes blijven altijd in je account staan, dit net zolang je je account bij JilleJille.nl aanhoudt. Maar als je jouw account verwijdert, dan verwijder je hiermee ook al je gegevens dus ook al je ontworpen en opgeslagen kaarten worden dan verwijderd.

* Informatie voor onze klanten uit België

Wij zijn super blij dat steeds meer van onze kaartjes door klanten in België worden besteld. Om het jullie wat makkelijker te maken hebben wij specifieke informatie voor het bestellen van kaarten vanuit België bij elkaar gezet.

Prijzen

* Wat kost een proefdrukje?

Het eerste proefdrukje bij JilleJille kost maar €1,-! Hierbij krijg je meteen al onze papierstalen toegestuurd. Je kunt bij ons een ook een gepersonaliseerde proefdruk met folie bestellen! Je betaalt dan de speciale prijs van maar €2,50. Je ontvangt ook hier direct de staaltjes van al onze papiersoorten en envelopkleuren. Wil je nog meer proefdrukjes ontvangen dan betaal je de standaard kaartprijs. Een overzicht van al onze prijzen vind je hier

* Wat kosten mijn kaartjes?

De prijs van je kaartje hangt af van verschillende dingen; het formaat van je kaartje, de grootte van het kaartje, de papiersoort, is het een enkele of een dubbele kaart, en het aantal kaartjes dat je bestelt. Wij werken met een stapelkorting dus als je meer kaarten besteld, hoe lager de stuksprijs. Wij hanteren de volgende staffels: 5 - 49 kaarten,  50 - 99 kaarten, 100 - 199 kaarten en 200+. Voor de meeste kaartjes kun je ook onze prijzencalculator gebruiken om de exacte prijs te berekenen.

* Prijzen van de goudfolie, zilverfolie en koperfolie kaarten

Met de prijzencalculator op de productpagina van de foliekaarten kun je de de totaalprijs berekenen. Er geldt een minimale oplage van 20 kaarten. Een eerste gepersonaliseerde proefdruk met folie kost €2,50 en de prijs van een tweede is €4,95. Wij adviseren om altijd een eigen proefkaart te bestellen voordat je de definitieve kaarten bestelt. Zodat je precies kunt zien hoe de kwaliteit is van ons drukwerk, de foliedruk en natuurlijk je ontwerp en de kleuren op het papier naar keuze.

* Wat zijn de verzendkosten?

We rekenen geen verzendkosten voor de proefdruk.De verzending naar Nederland en België is gratis! Voor slechts €1,35 extra per kaartje worden jouw kaartjes direct thuis bezorgd bij je familie en vrienden. De leuke geboortezegel met ooievaar krijg je er van ons gratis bij. Verzending buiten Nederland en België heeft een toeslag van €3,50. Wil je jouw pakket in Noorwegen of Zwitserland laten bezorgen, neem dan even contact met ons op.

* Kan ik korting krijgen op mijn bestelling?

JilleJille.nl maakt geen gebruik van kortingscodes of (tijdelijke) acties. De prijs voor het drukwerk van de kaarten wordt bepaald aan de hand van stapelkorting, hierin is de korting al verwerkt. Hoe meer kaarten je bestelt, hoe lager de prijs per stuk. Het formaat en de papiersoort zijn van invloed op de prijs. Bereken de prijs van jouw kaartje met onze prijzencalculator, deze vind je onder het kaartje van je keuze als je deze opent.

Bestellen

* Moet ik bellen of mailen voor het invoeren van de definitieve geboortegegevens op kaart?

Het invoeren van de definitieve geboortegegevens in je kaart kun je het beste zelf doen. Wij adviseren om vooraf een proefdruk van het ontwerp te bestellen en de laatste versie van het kaartje in jouw eigen account op te slaan. Als jullie baby is geboren kun je eenvoudig de gegevens wijzigen in het kaartje en tevens de kaarten bestellen!

* Hoe weet ik dat mijn bestelling goed bij jullie is aangekomen?

Als je besteld hebt, ontvang je een orderbevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling. Heb je op werkdagen voor 18.00 uur besteld dan worden de kaartjes allemaal nog dezelfde middag gedrukt en naar jullie toegezonden. Op de dag van de levering moet er wel iemand thuis zijn om de kaartjes in ontvangst te nemen. Lukt dat niet dan kun je natuurlijk ook een ander afleveradres opgeven. Foliedruk kaarten hebben een langere levertijd: kaarten met foliedruk vóór 18:00 uur besteld worden de volgende werkdag gedrukt en verzonden. Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op Tel:(085) 743 07 67 of e-mail.

* Kan ik verschillende kaarten bestellen in één bestelling?

Ja, dat kan! Als je meerdere drukproefjes wilt bestellen of je hebt bijvoorbeeld verschillende kaarten waarvan je er een aantal wilt bestellen dan kun je in stap 1 van de winkelwagen op 'verder winkelen' klikken een nieuwe kaart aan je winkelwagentje toevoegen. Bij zo'n bestelling betaal je dan ook maar 1 keer verzendkosten, dus dat scheelt weer!

* Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?

Proefdrukken besteld op maandag tot en met vrijdag vóór 18.00 uur worden dezelfde dag gedrukt en verzonden. Proefdrukken besteld tussen vrijdag 18.00 uur en zondag 18.00 uur worden zondagavond gedrukt en verzonden. Deze bestellingen passen door de brievenbus. Kaarten besteld op maandag tot en met vrijdag vóór 18.00 uur worden dezelfde dag gedrukt en verzonden. Kaarten besteld tussen vrijdag 18.00 uur en zondag 18.00 uur worden zondagavond gedrukt en verzonden.

* Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil nog iets veranderen aan de bestelling, kan dat?

We raden je aan ons altijd direct te bellen opTel:(085) 743 07 67indien je nog iets wilt veranderen aan je bestelling. Wij kijken dan snel of je bestelling al in productie is, of dat we je bestelling nog kunnen annuleren zodat je de kaartjes opnieuw kunt bestellen met het juiste aantal kaartjes, op de juiste papiersoort of met de tekstaanpassing die jij aan het ontwerp wilt doen. We zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur.

* Ik heb geen account aangemaakt en mijn proefdrukje niet opgeslagen. Kan ik mijn kaarten toch bestellen??

Geen probleem! Als je een account aanmaakt met hetzelfde mailadres als je proefbestelling, dan wordt je proefdrukje automatisch in je account geplaatst. Als dit toch niet het gebeurd, laat het ons weten, dan slaan wij de proefdruk in je account op en sturen je dan een berichtje.

Enveloppen

*  Kan ik de enveloppen al tevoren bestellen?

Ja hoor, dat kan! Onze enveloppen kun je makkelijk vooraf bestellen via deze link. Erg fijn want dan kun je ze tevoren al schrijven en klaarleggen. Verzenden is gratis

*  Welke enveloppen zitten er bij de kaarten?

Je bent vrij om te kiezen welke enveloppen je bij je kaartje wilt, dit staat dus niet vast. Je kunt kiezen uit meer dan 20 kleuren enveloppen. De echte kleurstalen worden met jouw eerste proefdrukje meegestuurd zodat je de kleuren goed kunt beoordelen. Klik hier voor meer info of om enveloppen te bestellen.

Overige vragen

* Kan ik een modelkaartje aanvragen?

Natuurlijk wil je graag de kwaliteit van het drukwerk zelf beoordelen voordat je tot een bestelling over gaat. Dat gaat bij JilleJille erg gemakkelijk. Je kunt voor €1,- een proefdrukje van je kaart bestellen (foliedruk €2,50). Deze wordt met dezelfde drukpers gemaakt als je uiteindelijke bestelling zodat je zeker weet wat de kwaliteit wordt. Bij je modelkaartje krijg je tevens de papierstalen en de kleuren van onze enveloppen meegestuurd. Het bestellen van een modelkaartje doe je eenvoudig in de designtool in 4 stappen:
1. Kies je kaartje 2. Typ je eigen namen en teksten in en zet ze op de juiste plaats. 3.Je gegevens opgeven 4. Controleren en betalen.

* Heb ik een account nodig om kaartjes te sturen?

Ja, je moet eerst even een account aanvragen om kaartjes te kunnen maken. Dit is een eigen omgeving waar je jouw leukste kaarten kunt toevoegen aan 'mijn favorieten'. je gemaakte kaarten kun je vervolgens bewaren bij 'mijn ontwerpen' om er bijvoorbeeld op een ander moment verder aan te werken, Vanzelfsprekend kun je je eigen foto's dan ook uploaden.  Een account aanmaken is gratis en gaat snel en eenvoudig. Direct kun je ook een adressenbestand aanmaken om nog sneller de kaartjes te kunnen versturen.

* Een account aanmaken, hoe doe je dat?

Rechtsboven op elke pagina van onze site kun je je aanmelden. Dat is heel eenvoudig. Ga naar 'mijn account' en klik daarna op 'nog geen account?' Hier vul je je gegevens, het e-mailadres en een wachtwoord in. Na jouw registratie ontvang je een e-mail ter bevestiging. Je kunt daarna meteen de leukste kaartjes maken!

* Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Je wachtwoord moet minimaal 6 karakters hebben, je kunt hiervoor letters en cijfers gebruiken.

* Wanneer bestel je het geboortekaartje?

Het moment van bestellen is natuurlijk een persoonlijke keuze: de één wil het graag zo snel mogelijk geregeld hebben en het kaartje al snel klaar hebben staan. De ander wacht ermee tot het zwangerschapsverlof. Wij adviseren ongeveer 2 maanden voor de uitgerekende datum je geboortekaartje te gaan maken en een proefkaartje aan te vragen. Dan kom je niet voor een verrassing te staan als je kindje misschien eerder geboren wordt dan de uitgerekende datum. Als je kindje geboren is hoef je dan alleen nog de definitieve gegevens aan te passen en de juiste oplage te bestellen.

* Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Een nieuw wachtwoord aan vragen is eenvoudig; bij 'mijn account' kun je inloggen. Ben je je wachtwoord kwijt, klik hier dan op 'wachtwoord vergeten'. Als je hier jouw e-mailadres invult, sturen wij je een nieuw wachtwoord toe.

* Lettertypes | Fonts

Wij hebben veel verschillende lettertypes op de site waar je uit kunt kiezen, ook arabisch.

Wil je het arabische lettertype gebruiken voor jouw kaartje, dat kan. Schrijf jouw tekst eerst op een arabisch toetsenbord en kopiëer deze tekst op de kaart in onze site. Controleer de tekst zorgvuldig of laat dat iemand doen die de taal kent. Wij hebben drie lettertypes als service naar onze klanten toegevoegd op onze site maar wij beheersen geen arabisch dus kunnen de tekst ook niet op juistheid controleren! Dit is uw eigen verantwoordelijkheid. Uiteraard geldt dit ook voor andere talen, wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele taalfouten.

* Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

JilleJille is service gericht en vind de kwaliteit erg belangrijk. Heb je een klacht over ons? Bel of mail ons en leg duidelijk uit wat je klacht is. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. Je krijgt altijd een reactie van JilleJille.

* Het JilleJille logo

Op alle op de site van Jillejille afgebeelde ontwerpen  en afbeeldingen rust auteursrecht. Deze ontwerpen en tekeningen mogen op geen enkele wijze worden vermenigvuldigd en/of verspreid zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming vooraf van JilleJille.

* Ik wil liever geen logo op de kaart, kan deze verwijderd worden?

Op de achterkant van onze kaarten komt automatisch ons logo (@jillejille.nl). Wil je dat liever niet neem dan gerust contact met ons op, het logo kan eventueel verplaatst (dit is gratis) of verwijderd worden, tegen een eenmalige betaling van €15,00. Na betaling verwijderen we het logo van jullie kaart(en). Belangrijk is om dit ruim tevoren aan te vragen, liefst al bij de proefdruk. Dit omdat de order vrijwel direct na het bestellen van de kaartjes in productie gaat en wij het logo alleen voorafgaand aan de bestelling dus kunnen omkleuren, verplaatsen of verwijderen.

* Digitale versie van mijn kaarten / pdf

Als je de geboortekaartjes online hebt gemaakt, en de (papieren) geboortekaartjes al hebt besteld, (bij 50 stuks of meer) dan kun je de digitale versie van je geboortekaartje bij de klantenservice opvragen. Erg leuk ook trouwens als je een recensie wilt schrijven op Facebook of Google of Instagram.

* Kan ik de kaartjes alleen digitaal krijgen?

Nee, dat kan niet. Je kunt een digitale versie van de geboortekaartjes ontvangen nadat je minstens 50 échte geboortekaartjes hebt besteld. Wil je alleen een digitaal geboortekaartje ontvangen, zonder de gedrukte versie dan kunnen we je daar dus niet aan helpen.

Verzending en levering van kaarten

* Kunnen mijn kaartjes direct door JilleJille worden verzonden?

Je kunt bij JilleJille de kaarten direct door ons laten verzenden naar jullie familie en vrienden. Kies daarvoor bij het bestellen voor 'directe verzending' en voeg zelf alle de adressen toe. Wij regelen het verzenden dan voor jullie. Meer informatie over onze rechtstreeks verzendservice vind je hier. Let op: deze verzendservice is helaas nog niet beschikbaar voor foliekaarten en kan niet in combinatie met extra's zoals sluitzegels.

* Kan ik een deel naar mijn eigen adres versturen en de rest van de bestelling direct laten verzenden?

Jazeker! Dat gaat het beste door twee aparte bestellingen te plaatsen. Directe verzending: in het bestelproces kun je kiezen voor “direct verzenden”, er verschijnt een geadresseerden-pagina, hier wordt 1 kaart per adres naar verzonden en kun je de adressen invoeren voor de directe verzending. Voor alle kaarten die je zelf thuis wilt ontvangen kun je de order apart plaatsen door in het bestelproces te kiezen voor ‘thuis ontvangen’.

* Wanneer worden mijn kaarten bezorgd?

Proefdrukken besteld op maandag tot en met vrijdag vóór 18.00 uur worden dezelfde dag gedrukt en verzonden als poststuk. Proefdrukken besteld tussen vrijdag 18.00 uur en zondag 18.00 uur worden zondagavond gedrukt en verzonden. Deze bestellingen passen door de brievenbus. Kaarten besteld op maandag tot en met vrijdag vóór 18.00 uur worden dezelfde dag gedrukt en verzonden. Kaarten besteld tussen vrijdag 18.00 uur en zondag 18.00 uur worden zondagavond gedrukt en verzonden. Jouw kaarten worden na 1-2 werkdagen bezorgd door PostNL. Naar België is brievenbuspost echter soms tot 5 werkdagen onderweg.

Kies voor versturen als een poststuk of als een brievenbuspakket:
- poststuk: levering door de postbode; in NL gemiddeld 1-3 dagen en in België 3-5 dagen
- brievenbuspakketje van DHL: levering met track & trace en door de pakketdienst; in NL gemiddeld 1 dag en in België 1-2 dagen
brievenbuspakketje van DHL geldt voor:
* orders met proefkaarten
* orders met kaarten en/of enveloppen en/of sluitstickers tot en met 19 stuks (bij 20 stukswordt het automatisch al een brievenbuspakketje.) 
* adres met bestemming NL en BE
* bij het plaatsen van een order van maandag tot en met vrijdag voor 18.00 uur

* Verzendinformatie voor onze Belgische klanten.

Voor meer info over verzenden naar België klik hier De leveringsduur binnen en buiten Europa verschilt per land en kun je op de site van PostNL zelf terug vinden. Eventuele vertragingen van de bezorgdiensten hebben wij uiteraard niet in de hand, wij kunnen hiervoor dan ook niet verantwoordelijk worden gehouden.

* Ik was niet thuis voor de levering, wat gebeurd er met mijn pakketje?

Bezorging van de kaarten wordt door PostNL gedaan. Indien je niet thuis bent leveren ze het pakket bij de buren af, óf ze doen de volgende dag een nieuwe afleverpoging. Lukt de tweede afleverpoging ook niet, dan is de kans groot dat het pakket bij een afhaallocatie wordt afgeleverd. Dit kun je via de traceercode zien. Heb je geen Track and Trace code, bel ons dan gerust, dan gaan wij er zeker achteraan. Na de eerste mislukte afleverpoging is het mogelijk om via de Traceercode meteen te kiezen voor aflevering bij een afhaallocatie. Je bent dan wel afhankelijk van de openingstijden van deze locatie. Voor klanten in Nederland kan PostNL een datum en tijdvak van levering geven, voor klanten in België geven ze alleen een afleverdatum.

* Kan ik mijn bestelling retourneren?

De meeste bestellingen op JilleJille.nl zijn maatwerk, ieder kaartje wat je besteld wordt speciaal voor jouw gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op deze bestellingen. JilleJille garandeert echter een klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Bekijk meer informatie over onze garantie.

* Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd, wat nu?

Voor de verzending maken wij gebruik van PostNL in Nederland en Bpost in België. Als je jouw kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen, laat dit ons direct weten via het contactformulier of bel ons even via telefoonnummer (085) 743 07 67. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt. Als je je kaartjes of een drukproef op werkdagen voor 18.00 uur besteld, wordt deze 's middags gedrukt en in de regel de volgende werkdag door PostNL geleverd. Bestel je in het weekend dan zal deze maandag gedrukt worden en in de regel dinsdag geleverd. Wij drukken niet op zondag en nationale feestdagen zoals Pasen en Kerstmis.

Geboorteschilderijtje | Sluitzegels | Doopsuiker

* Kan ik een geboorteschilderijtje bestellen van het kaartje?

Ja dat kan! Dat gaat echter momenteel nog niet via de site maar handmatig. Als je een geboorteschilderijtje wilt bestellen stuur dan even een mailtje naar info@jillejille.nl met de naam waaronder jullie besteld hebben en om welk kaartje het gaat. Je krijgt altijd eerst een proef via mail voordat het canvas echt wordt gedrukt. Voor meer informatie over maten en prijzen van een canvas klik hier.

* Kan ik vooraf de sluitzegels bestellen?

Je kunt de stickers ook tevoren bestellen, voor stickers uit de standaard collectie betaal je geen verzendkosten. Om deze collectie te bekijken klik hier. We hebben ook sluitstickers met echt goudfolie, daarvoor klik je hier

* Hoe groot zijn de sluitzegels?

Onze sluitzegels zijn 35 milimeter doorsnede en worden geleverd op vellen van 35 stuks en ze kosten €5,95 per vel. Tip: Bestel hier je sluitzegels

* Kan ik sluitzegels bestellen met een eigen ontwerp?

Wil je liever een gepersonaliseerde sluitzegel, dan kan dat ook. Deze sluitzegels met eigen ontwerp hebben een diameter van 40mm en de kosten zijn €6,- per vel van 24 sluitstickers. 
We kunnen ook (ronde) stickers leveren voor een doopsuiker, diameter 8,5 cm. De kosten van deze eigen sluitzegels zijn €6,- per vel van 6 sluitstickers, geen ontwerpkosten. Neem contact op via info@jillejille.nl en geef ons jouw wensen door. Je krijgt altijd eerst een proef via mail voordat de stickers echt wordt gedrukt. Voor onze klanten in België berekenen wij een bijdrage van €4,50 voor verzenden van deze gepersonaliseerde sluitzegels.

Betalen

* Is de betalingsprocedure van JilleJille wel veilig?

De betaling van de kaartjes is zeker veilig! De betaalschermen zijn volledig beveiligd, zodat het niet mogelijk is om toegang te krijgen tot jouw betalingsgegevens door derden. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Tevens is het verstrekken van onjuiste informatie strafbaar. Misbruik hiervan wordt gemeld aan het BKR te Tiel.
Betaalmethodes
Voor Nederland kun je bij ons je bestelling direct betalen met Ideal.

Voor België direct kun je bij ons direct betalen via Mister Cash

* Aan wie betalen we uiteindelijk?

Je betaalt uiteraard aan JilleJille. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt JilleJille samen met MultiSavePay.  MultiSavePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merk je zelf verder niets van.  MultiSavePay is een van de voornaamste Europese leveranciers van betalingsdiensten en heeft een hele goede reputatie. Je kunt via je eigen bank betalen door middel van iDEAL of via Mister Cash.

* Zijn er extra kosten bij de betaalmethode Ideal?

Nee, de betalingsmethode Ideal bij JilleJille helemaal gratis.